back to school essentials

6:59

Ahojte, vítam vás pri dnešnom príspevku, ktorý sa, ako ste si už určite všimli, bude týkať školy. Som ten typ, ktorý moc nemusí školu, ale prípravy a nakupovanie naozaj zbožňuje. Máte to tak aj vy? 
No na rozdiel od minulých rokov, teraz sa do školy predsa len trochu teším. Idem do prvého ročníka na strednej (gympel) a pochopiteľne cítim mierne vzrušenie, ktoré ma pravdepodobne po mesiaci prejde. Ale aby som už moc nezdržovala, poďme rovno na článok, v ktorom vám predstavím moje back to school essentials, takže ak ešte nemáte nakúpené, zoberte si papier a pero, a kľudne si napíšte zoznam, pretože tu toho mám naozaj veľa!
*
Hi there! In today´s post I want to show you my back to school essentials. Which are your favorite school must-haves? Let me know in comments!

školské potreby


Prvá, a pravdepodobne aj najdôležitejšia vec do školy je, samozrejme, batoh. Môj je značky VANS, a vy ho nájdete na tejto stránke. 



Obal na papiere sa hodí hlavne vtedy, ak dostávate vytlačené poznámky, alebo si odkladáte písomky.





Funkciu zošitov vám jednoznačne nemusím vysvetľovať. Ja mám tieto z TESCA, a kedže sa mi tento rok moc nechcelo vyrábať diy zošity, tak som si jednoducho vybrala farebné zošity a názvy predmetov napísala striebornou centrofixou. Farby sú bohužiaľ na zošitoch dosť skreslené, inak sú naozaj krásne. 





Ďalšia, podľa mňa veľmi užitočná vec, je diár. Všetky dôležité veci - písomky, úlohy, projekty, plány - všetko máte na jednom mieste.



O dôležitosti pitného režimu vieme takmer všetci a nedodržiava ho takmer nikto. Preto si so sebou ráno nezabudnite zobrať do školy aj fľašu s vodou! Ja najradšej pijem buď z VOSSky alebo My Bottle, ktorú často využívam aj na smoothie nápoje. 



K peračníku toho asi tiež nemusím veľa hovoriť. Ja mám tieto z Kauflandu za super cenu (1€), a ak sa pýtate prečo dva...no, varovala som vás už na začiatku, na tento rok mám toho naozaj veľa!



Tri, podľa mňa najzákladnejšie veci, ktoré by v peračníku nemali nikomu chýbať = perá, ceruzky a zvýrazňovače. 


Ďalšie pomôcky, ktoré určite v škole využijete sú post it papieriky, kalkulačka, rysovacie pomôcky, bielidlo, guma a strúhadlo


No a posledné z tejto kategórie sú nožnice, páska, lepidlo, spinky a zošívačka, ktoré možno príliš nevyužijete, ale ja som si ich aj tak pre istotu kúpila.  


kozmetika


Takže ako prvá vec, ktorú určite využijete je antiperspirant alebo voňavka. Nedávno som objavila tento antiperspirant od Fa, s ktorým som zatiaľ dosť spokojná. Vôňa je ovocná, no vôbec nie presladená, ako som očakávala. Určite vám ho odporúčam, aj keď samozrejme nemusí sadnúť každému.  



Ďalšia vec, ktorú ja osobne využívam dosť často, keď nablízku nie je voda alebo som v meste, je antibakteriálny gél. Tento je z DM-ky a vonia príjemne citrusovo. 


Ďalej tu je niečo, čo strácame asi tak často, ako to aj potrebujeme, teda aspoň ja to tak mám, a to gumičky. 


Malé a spratné zrkadielko sa v škole zíde jednoducho vždy.


Čoskoro tu je september, čiže jeseň. Ak máte často popraskané alebo suché pery, tak ako ja, určite nezabudnite na balzam


A ak sa pravidelne líčite, tiež nezabudnite na kozmetickú taštičku a púder, špirálu, rúž, krém, alebo čokoľvek, čo používate. 


elektronika


Poznáte ten pocit, keď ste v škole a zrazu sa vám vybije mobil? Práve pre toto si radšej so sebou brávam do školy power banku, ktorá sa vám zíde nielen v škole, ale jednoducho všade.


Sluchátka často používam cez voľnú hodinu alebo cestou do/zo školy.


A posledná vec, ktorú na 100% využijete hlavne na prezentácie je USB kľúč.


Tak to by boli všetky moje back to school essentials, dúfam že sa vám článok páčil. A čo nesmie chýbať do školy vám? Určite mi dajte do komentára vedieť, či už máte veci do školy kúpené a na čo sa najviac/najmenej tento školský rok tešíte.
Teším sa na vás pri ďalšom príspevku. ♥ 

You Might Also Like

30 komentárov

  1. Skvelý článok. je celkom inšpiratívny pre ľudí, ktorí nemajú kúpené školské potreby. Tým, to môže slúžiť ako nákupný zoznam. Pre mňa sú farebné školské pomôcky nutné aby aspoň tie boli pekné obzvlášnenie môjho šk. dňa. Colorful blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok! Vak sa mi veľmi páči :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok a aj fotky. Ja nosím do školy tablet miesto zošitov, pero a zápisník (: a mobil, niekedy sa nahrávam prednášky. A fľašu Voss máme rovnakú, nedám na ňu dopustiť už 2 roky.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Nosíš toho do školy o poznanie menej, pravdepodobne ani ja všetko nevyužijem, to bude asi tou predškolsko-nakupovaciou horúčkou. Tiež na voss-ku nedám dopustiť. :)

      Odstrániť
  4. Super článok. Ja ešte veci do školy nemám ... to ešte len bude nábeh na nákupné centrá :DD. Tie zošity vyzerajú skevlo :) .

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, viem si to predstaviť, môj brat to má tiež nejak podobne.
      Ďakujem. :)

      Odstrániť
  5. Moc děkuji za návštěvu mého blogu, a také za komentář :) Toto je úžasný článek, plánuji podobný :) Určitě pomůže lidem, kteří si s tím moc neví rady. Jinak přeji hodně štěstí na gymnáziu :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja ďakujem! Teším sa teda na ten tvoj článok :)

      Odstrániť
  6. skvelý článok! :) naozaj máš dobrú výbavu do školy ... strašne sa mi páči tvoj batoh :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! No, je pravda, že toho mám na tento rok naozaj veľa. :)

      Odstrániť
  7. Vždycky, když jsem ještě chodila na základku, nebo na střední, chtěla jsem si věci do školy připravit takhle krásně předem, ale nikdy mi to nevyšlo :D Tvoje věci do školy se mi moc líbí, určitě si s nimi zpříjemníš dny ve škole :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som tiež ten typ, ktorý školu moc nemusí, no minulý ročník bol úžasný (4. na gympli) a teraz sa už do školy fakt teším, aj keď sa toho trochu bojím, keďže idem do prvého ročníka na výške a ešte vlastne ani neviem, čo to bude. Nakupovanie školských potrieb milujem aj ja a najradšej kupujem tie "cute" veci ako sú zošity, rôzne zakladače. Nedávno som si kúpila tú takú dosku na papier s úchytkou s patternom pelikánov, haha <3.
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  9. that's really great post! :-)

    would you like to follow each other? I started. I followed you on GFC.

    Have a great day
    Patricia
    pwiepassion.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkné kousky, hlavně ten batůžek! :) Já chtěla od VANS jeden s Mickey Mousem nebo Minnie. Určitě jsi je taky někde viděla :). Jinak taky začínám už koukat po věcech do školy, protože chci objednávat i z Ebay, tak aby mi to vše včas přišlo. I když vlastně nastupuji až za měsíc. Ještě nějaká ta chvíle prázdnin zbývá :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělá výbavička do školy :) asi se dost těšíš, co? :D ty sešity jsou boží a kdybych se do školy mohla vrátit, hned bych se inspirovala :))

    Style Solution fashion blog
    Giveaway o Velvet Bourjois rtěnky!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. beautiful pictures!
    follow for follow? please let me know in my blog<3
    http://stargazershia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super článok, i keď pri tých zošitoch ma až mrazí :D ja som školu nemala rada :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha ani ja ju nemám rada, tými zošitmi si to ale aspoň trochu kompenzujem :D :)

      Odstrániť

Vďaka za komentár!♥